SEPATAH KATA DARI MEJA GURU BESAR

 

DSC02452
GURU BESAR SK UMAS-UMAS TAWAU

 

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia.

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi kerana limpah kurnia dan izin-Nya, dapat saya mengutus sepatah dua kata dalam ruangan ini.

Sekalung ucapan tahniah dan syabas saya ucapkan kepada pihak sekolah, terutamanya pihak pentadbir laman sesawang SK Umas-Umas Tawau atas kerjasama dan komitmen bagi mengadakan portal ini dengan memuatkan kandungan dan informasi-informasi yang menarik dan bermanfaat. Portal ini merupakan manifestasi bahawa pihak sekolah sentiasa komited dalam menguruskan dunia pendidikan seiring zaman globalisasi dan maklumat hujung jari yang semakin rancak berkembang.

Akhir kata, saya menaruh harapan yang tinggi agar portal ini mampu dimanfaatkan oleh warga sekolah, ibu bapa dan masyarakat setempat dan pihak-pihak berkepentingan, sebagai medium komunikasi yang pantas dan berkesan dalam menyebar luas maklumat. Semoga kita mampu untuk melangkah bersama-sama bagi merealisasikan aspirasi Transformasi Pendidikan Negara


8 thoughts on “SEPATAH KATA DARI MEJA GURU BESAR

  1. Terima kasih kepada pihak PKG dan PPD atas sokongan untuk menjayakan program pembinaan laman sesawang sekolah-sekolah daerah tawau. syabas juga diucapkan atas usaha ini.

    1. Saya Cikgu Kamial anak Atue @ Collin yang pernah bertugas di sekolah ini dari tahun 1989 hingga 1993 mengucapkan syabas kepada warga pendidik skut kerana mengkembalikan kenangan silam di skut tq.

    1. Saya bertugas di sk pridan,serian sarawak,94700,serian.tq cikgu ramsah,mana geng gheng 90an yang bertugas si skumas umas,cikgu mus cikgu bayoh,cikgu Fred,cikgu Anita dan lain lain,Tq

Leave a comment